Kundtjänst servicekoordinator

Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare och servicekoordinator för uthyrning till ett av våra kundföretag i Roslagen. Du kommer att arbeta med telefonen och datorn som huvudsakliga arbetsredskap.

Du tar emot inkommande telefonsamtal och hanterar ärenden som kommer in, med målsättningen att hitta lösningar åt kunden och ansvar för att kunden är nöjd. Du ska självständigt prioritera behoven för de olika ärendena.

Arbetsstart så snart som möjligt. Uppdraget pågår under ca 2 månader, med möjlighet till förlängning.

Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av arbete i kundtjänst, reception, telefonväxel eller liknande. Du bör vidare ha erfarenhet av att arbeta med IT-stödda system samt vara duktig på att lära dig nya verktyg. Du får gärna ha erfarenhet av systemen EDP Future och Salesforce, men det är inget krav.

Som person är du serviceinriktad och tycker om ett högt tempo. Vi ser gärna att du har viss teknisk kunskap. Svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav.

Eftersom vår kund finns i Roslagen måste du vara bosatt i Roslagen. Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vartefter ansökningar inkommer, varför du bör sända in din ansökan snarast.

Region

Norrtälje i Stockholms län

Arbetstid / Varaktighet

Heltid / Visstid upp till ca. 2 månader. Möjlighet till förlängning.

Lön / Förmåner

Månadslön

Kontaktperson

Chris

Om Personal Roslagen

Personal Roslagen är ett bemannings- och rekryteringsföretag som grundades år 2000 och har kontor i Norrtälje och Åkersberga. Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken.



Om du redan har en profil hos Personal Roslagen kommer du bli ombedd att logga in för att gå vidare med din ansökan.

För att du skall kunna ansöka så behöver du aktivera JavaScript i din webbläsare.
Här är anvisningarna på hur du aktiverar JavaScript i din webbläsare.