Administratör

Vi söker nu en administratör för uthyrning till ett av våra kundföretag i Roslagen. Du kommer att arbeta både med datorn och telefonen som arbetsredskap och ha kundkontakt.

Du kommer bl.a. att arbeta med fakturering och debiteringsfrågor och relaterade avtal. Viss bokföring ingår också.

Arbetsstart så snart som möjligt. Uppdraget pågår under hela sommaren, ev möjlighet till förlängning.

Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av arbete med administrativa uppgifter, fakturering, avtalshantering eller liknande. Du bör vidare ha erfarenhet av att arbeta med IT-stödda system samt vara duktig på att lära dig nya verktyg. Erfarenhet av fastighetsbranschen eller inom uthyrningsverksamhet är en fördel.

Som person är du serviceinriktad och tycker om ett högt tempo. Svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav.

Eftersom vår kund finns i Roslagen måste du vara bosatt i Roslagen. Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vartefter ansökningar inkommer, varför du bör sända in din ansökan snarast.

Region

Norrtälje i Stockholms län

Arbetstid / Varaktighet

Heltid / Visstid t.o.m. slutet av sommaren 2021. Eventuellt möjlighet till förlängning.

Lön / Förmåner

Månadslön

Kontaktperson

Angelica

Om Personal Roslagen

Personal Roslagen är ett bemannings- och rekryteringsföretag som grundades år 2000 och har kontor i Norrtälje och Åkersberga. Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken.



Om du redan har en profil hos Personal Roslagen kommer du bli ombedd att logga in för att gå vidare med din ansökan.

För att du skall kunna ansöka så behöver du aktivera JavaScript i din webbläsare.
Här är anvisningarna på hur du aktiverar JavaScript i din webbläsare.