Löneadministratör / ekonomiassistent

Vi söker nu en löneadministratör / ekonomiassistent för uthyrning till en av våra kunder i Norrtäljetrakten. Efter en viss tids uthyrning är tjänsten tänkt att övergå till anställning hos kund. Du kommer att ha ansvar för löneadministrationen och även arbeta med bl.a. löpande bokföring, beställning av kontorsmaterial, leverantörsfakturor, etc. Du kommer även att jobba med viss personaladministration.

Arbetsstart så snart som möjligt. Tjänsten är på heltid.

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Som person ser vi gärna att du är noggrann, strukturerad och har god samarbetsförmåga. Du är van med datorer och digitala miljöer och är van att arbeta med Officepaketet. Du är flexibel och tar till dig nya arbetsuppgifter med lätthet.

Eftersom vår kund finns i Roslagen måste du vara bosatt i Roslagen. Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vartefter ansökningar inkommer, varför du bör sända in din ansökan snarast.

Region

Norrtälje i Stockholms län

Arbetstid / Varaktighet

Heltid. Visstid.

Lön / Förmåner

Månadslön.

Kontaktperson

Angelica

Om Personal Roslagen

Personal Roslagen är ett bemannings- och rekryteringsföretag som grundades år 2000 och har kontor i Norrtälje och Åkersberga. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken.



Om du redan har en profil hos Personal Roslagen kommer du bli ombedd att logga in för att gå vidare med din ansökan.

För att du skall kunna ansöka så behöver du aktivera JavaScript i din webbläsare.
Här är anvisningarna på hur du aktiverar JavaScript i din webbläsare.